• Lorem ipsum
FAQ
Bestellen & betalen
Welke betaalmethodes heeft Barntools?

Bij Barntools hebben we de volgende betaalmethodes :

 

  • Ideal
  • Paypal
  • Mister cash
  • Sofort banking
  • Giropay
  • Bankoverschrijving 
  • Visa
  • Matercard
  • Bancontact 
  • Maestro
  • Afterpay 
Wat is het rekeningnummer van Barntools?

Het rekeningnummer van Barntools is NL42 RABO 0326 4849 06.

Kan ik achteraf betalen bij Barntools

Jazeker! U kunt bij ons een bestelling plaatsen via Afterpay. Wij versturen de bestelling, en u hoeft dan pas na ontvangst te betalen aan Afterpay.

Kan ik zonder BTW betalen bij Barntools?

Ja dit is mogelijk alleen wel onder bepaalde voorwaarden. Kijk voor meer informatie hierover op intracommunautair

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Wanneer u uw bestelling heeft afgerond krijgt u de factuur in de mail toegestuurd. Als u een account aangemaakt heeft op onze website kunt u ook de facturen hierin terugvinden.

Heeft u geen factuur ontvangen?

Wanneer u geen factuur heeft ontvangen in de mail, kunt u nog even in de spam box kijken. Is de factuur helemaal niet aangekomen? Neem dan gerust contact met ons op. Dan kunnen wij hem nog een keer toesturen. 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

U kunt een bestelling in de webshop plaatsen door een product in het winkelmandje te doen, en vervolgens het product af te rekenen. 

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Wanneer de bestelling nog niet afgerond is, dan kun je altijd producten verwijderen uit je winkelmandje en andere toevoegen. Heb je de bestelling al betaald maar wil je deze alsnog wijzigen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. 

Bezorgen
Wat is de levertijd?

Bij bestellingen voor 16:00 wordt uw bestelling de volgende werkdag geleverd. Bestellingen zwaarder dan 30 kilo worden binnen 2 a 3 werkdagen geleverd.

 
Kan ik mijn bestelling op een andere locatie laten leveren?

Ja dit is mogelijk. U kunt een afleveradres invoeren tijdens de bestelling. Daar word de bestelling dan heengestuurd.

Welke bezorgopties heeft Barntools?

Pakketten tot 30 kilo worden binnen Nederland en België verzonden via DPD. Pakketten zwaarder dan 30 kilo worden verstuurd met Besseling. 

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Jazeker, wanneer u een bestelling geplaatst heeft kunt u het pakket ook afhalen bij ons magazijn.

Is mijn bestelling te volgen met een track & trace?

Pakketten onder de 30 kg verzenden wij met DPD. Deze pakketten zijn te volgen met een track & trace code die toegestuurd wordt.

 

Pakketten boven de 30 kg worden verstuurd met Besseling. Op de dag van levering neemt de chauffeur contact op om de verwachtte aflevertijd door te geven. 

 

Retourneren & ruilen
Worden er retourkosten in rekening gebracht?

Wanneer een product defect is, dan is retourneren gratis. Is er een product besteld wat bijvoorbeeld verkeerd besteld is? Dan zijn de retourkosten voor de klant.

Welke retourmogelijkheden zijn er?

U kunt het product terugsturen naar ons magazijn in Zeewolde, Ook mag u hem zelf terugbrengen.

Hoelang duurt het voordat het aankoop bedrag word teruggestort?

Wij streven erna om uw aankoopbedrag zo snel mogelijk terug te stortten. Dit word uiterlijk binnen 14 dagen gedaan.

 

Een creditering betalen wij altijd uit via de bank, dus niet via andere betaalmethodes.  

Garantie
Heb ik garantie op mijn artikelen?

Jazeker! Op de meeste producten geldt een garantietermijn van 2 jaar. In deze periode heb je garantie op fabricagefouten. 

Wat is het garantiebewijs van mijn artikel?

Uw factuur is ook uw garantiebewijs, bewaar deze dus goed. Wij sturen u de factuur per mail toe na een bestelling.

Wanneer gaat de garantie in?

De garantieperiode gaat direct in na de aankoop van uw product.

Is uw bestelling niet compleet of niet in orde?

Is de bestelling niet compleet of niet in orde? Neem dan contact met ons op zodat we het kunnen oplossen. 

Contactgegevens
Neem contact op
Verstuur
*Verplichte velden